Specjaliści

Ewa Wojtyńskaneurologopeda, logopeda, pedagog, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej®, terapeuta ręki. Dyrektor centrum.

Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją i dwujęzycznych. W pracy wykorzystuje techniki Manualnego Torowania Głosek.

Pracuje również z dziećmi wymagającymi korekty wad wymowy oraz wsparcia edukacyjnego w rozwoju.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia neurobiologiczna,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Programowanie języka dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i alalią,
  • Stymultacja mechanizmów lewopółkulowch – usprawnienie pracy lewej półkuli mózgu,
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera,
  • Techniki terapeutyczne w pracy z osobami jąkającymi się,
  • Dysfagia – objawy zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania,
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka,
  • Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy – wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.,
  • Metoda Krakowska® w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
  • Diagnoza i terapia wad wymowy,
  • Metody wywoływania głosek,
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa,
  • Terapia ręki I i II stopnia,
  • Test SON-R 2,5-7 badanie i interpretacja wyników,
  • Warsztaty Manualnego Torowania Głosek (prowadząca Elżbieta Wianecka),
  • Ile? Który? Ćwiczenia podstawowych umiejętności matematycznych przez działanie,
  • Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF do diagnozy dzieci w wieku przedszkolnym. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka. Warsztaty z projektowaniem terapii słuchu fonemowego,
  • Rozwijanie kompetencji matematycznych z wykorzystaniem systemu NUMICON.

Publikacje

  • „Domino obrazkowe” w „Terapia logopedyczna dziecka w wieku szkolnym”, wyd. Raabe, Warszawa, 2013,
  • „Zabawy obrazkami – pierwszy osobisty słownik dziecka” w „Gdy dziecko nie mówi”, wyd. Raabe, Warszawa, 2014.

Joanna Słupek

Joanna Słupek logopeda, filolog polski, licencjonowany terapeuta behawioralny, terapeuta ręki. Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością logopedia Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie oraz studiów podyplomowych o kierunku Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią. W szczególny sposób interesuje się rozwojem systemu językowego osób ze spektrum autyzmu.
Pracuje także jako logopeda i terapeuta w przedszkolu integracyjnym.

Szkolenia, warsztaty

  • Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy,
  • Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, terapii i profilaktyce logopedycznej,
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się cz.1,
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce. Kurs 3-modułowy,
  • Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci,
  • PECS – poziom 1,
  • Behawioralna analiza jezyka w intensywnej pracy terapeutycznej z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju,
  • VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii,
  • Terapia ręki I i II stopnia.

Agnieszka Piskowska

Agnieszka Piskowskaneurologopeda, logopeda, pedagog, terapeuta ręki, terapeuta Integracji Sensorycznej.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy.
Pracuje również jako neurologopeda w szkole integracyjnej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia neurobiologiczna,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi,
  • Dysleksja – zagrożenia, diagnoza i terapia w ujęciu Metody Krakowskiej®,
  • Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa,
  • Praca z dzieckiem autystycznym. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Warsztat praktyczny.
  • Ćwiczenia funkcji słuchowych – rozwojowe programowanie terapii,
  • Wykorzystanie metody verbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej,
  • Makaton I stopnia,
  • Integracja Sensoryczna – I i II stopień,
  • Terapia ręki – I stopień,
  • Mowa i komunikacja u osób z autyzmem,
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna,
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej,
  • Jak wprowadzić komunikację pozawerbalną dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem? Różne systemy komunikacji AAC ze szczególnym naciskiem na piktogramy,
  • Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak,
  • Terapia manualna w logopedii.

Malwina Kozłowska

Malwina Kozłowska neurologopeda, logopeda, oligofrenopedagog.

Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią. Doświadczenie zdobywała prowadząc terapię logopedyczną w centrum medycznym.
Pracuje również jako logopeda w szkole podstawowej.

Szkolenia, warsztaty

  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Logopeda na start,
  • Diagnoza i terapia wad wymowy,
  • Warsztaty Metody Castillo-Moralesa,
  • Skala Ryzyka Dysleksji,
  • Praca w klasie międzykulturowej,
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – I stopień.

Anna Mężyk neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej, logopeda, pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta ręki.

Prowadzi terapię dzieci z: zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją i wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy. Przedmiotem jej zainteresowań jest także szeroko rozumiana wczesna interwencja logopedyczna i praca z niemowlętami.
Pracuje również jako logopeda w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi.

Szkolenia, warsztaty

  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Niedokształcenie mowy o typie afazji (afazja dziecięca) – diagnoza i terapia,
  • Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia,
  • Integracja Sensoryczna – kurs kwalifikacyjny I i II stopień,
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopień, diagnoza, terapia, masaż,
  • Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej,
  • Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania- część I i II,
  • Wspomaganie rozwoju mowy w oparciu o metodę Integracji Sensorycznej.

Monika Drausowska-Rokicka logopeda, pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej.

Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej oraz zaburzeniami artykulacyjnymi. Pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną. Ma doświadczenie w pracy z osobami z zespołami genetycznymi, oraz osobami z uszkodzeniami w CUN.
Pracowała w Wiedniu z dziećmi dwujęzycznymi. Ponad dwa lata prowadziła terapię z osobami ze sprzężoną niepełnosprawnością, umożliwiając im porozumienie się z otoczeniem przy pomocy mieszanych metod AAC. Ma doświadczenie w terapii karmienia oraz masażu logopedycznym.

Szkolenia, warsztaty

  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Alternatywne i wspomagające formy komunikacji AAC,
  • Makaton 1 stopień,
  • Efektywne metody terapii rotacyzmu,
  • Czego uczyć i jak uczyć dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością,
  • Szkolenie w zakresie używania Eye Trackera oraz Boardmakera,
  • Efektywna współpraca z rodzicami,
  • Bez klapsa czyli jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice,
  • Bajkoterapia,
  • Interdyscyplinarność w logopedii – konieczność czy nadmiar?,
  • Alternatywne metody karmienia dziecka w praktyce neurologopedy,
  • Autyzm w pigułce,
  • Integracja odruchów ustno-twarzowych.

Karolina Kwolek – neurologopeda, logopeda, audiolog, terapeuta ręki.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią, dysleksją.
Zajmuje się także grupowymi zajęciami z logorytmiki.
Pracuje również jako logopeda w ośrodku wczesnej interwencji.

Szkolenia, warsztaty

  • Dysfagia w Pediatrii i Neonatologii,
  • Neurorehabilitacja traktu ustno-twarzowego i staw skroniowo-żuchwowy,
  • Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej,
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż,
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka,
  • Nowe i stare zabawy muzyczno-ruchowe jako skuteczny środek terapii negatywnych emocji przedszkolaków,
  • Logorytmika jako metoda terapii i profilaktyki logopedycznej – wersja rozszerzona,
  • Zabawy i ćwiczenia wspierające funkcjonowanie ruchowo-sensoryczne dziecka z autyzmem,
  • Pedagogika Marii Montessori. Rozwijanie potencjału człowieka założenia i sposoby realizacji,
  • III Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Medycyna personalizowana „GENOM-CZŁOWIEK-ŚWIAT-ZAGROŻENIA”.

Kinga Rybińska

Kinga Rybińska logopeda, filolog angielski, pedagog.

Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej oraz artykulacyjnymi. Pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz z dziećmi i młodzieżą z wadami słuchu. Prowadzi terapię osób dorosłych w zakresie wad wymowy oraz emisji głosu.
Pracuje też jako logopeda w szkole podstawowej.

Szkolenia, warsztaty

  • Staż logopedyczny w fundacji dla dzieci i dorosłych z autyzmem Synapsis,
  • Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej,
  • Orm vs. afazja,
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego,
  • Sygmatyzm interdentalny – podejście holistyczne,
  • Diagnoza logopedyczna w gabinecie – schemat diagnozy,
  • Mowa bezdźwięczna w gabinecie logopedy,
  • Metody terapeutyczne w dyslalii.

Aleksandra Skibowska neurologopeda, logopeda, pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej®.

Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera. Udziela także pomocy neurologopedycznej podopiecznym z niepełnosprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością sprzężoną oraz niedosłuchem i alalią.
Na co dzień pracuje również w ośrodku rehabilitacji.

Szkolenia, warsztaty

  • Wspomaganie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością,
  • Wspomaganie karmienia dzieci z MPD,
  • Kinesiotaping w logopedii,
  • Stymulacje mechanizmów lewopółkulowych w zakresie usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej,
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych,
  • Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych,
  • Terapia neurobiologiczna dla początkujących,
  • Makaton I stopień,
  • Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy w zakresie wczesnej opieki logopedycznej,
  • Strategie postępowania diagnostyczno-terapeutycznego wg koncepcji NDT-Bobath,
  • Terapia sensomotoryczna i regulacja napięcia mięśniowego obszaru ustno–twarzowego,
  • AAC w zakresie wspomagającej i alternatywnej metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji,
  • Diagnoza i terapia pacjentów z dysfagią,
  • Szkolenie podstawowe PECS,
  • Seksualność dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i autystycznym spektrum zaburzeń,
  • Dziecko z FAS w rodzinie – jak pomóc sobie i dziecku. Diagnoza, terapia i odpowiednie wsparcie.

Monika Zalewska – logopeda, filolog polski, terapeuta ręki.

Absolwentka studiów na Wydziale Polonistyki ze specjalnością logopedyczną oraz językoznawstwa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła również Pomagisterskie Studium Logopedyczne na Wydziale SWPS w Warszawie.

Prowadzi terapię dzieci z: zaburzeniami artykulacyjnymi, opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualna, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, jąkaniem oraz mutyzmem wybiórczym.
Pracuje również jako logopeda oraz nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi.

Szkolenia, warsztaty

  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Trening Umiejętności Społecznych,
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż,
  • Masaż logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne,
  • Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne,
  • Efektywne metody wywoływania głosek,
  • Zaburzenia w komunikowaniu się – aktualne trendy w diagnozie i terapii,
  • Praca z mutyzmem wybiórczym,
  • Logorytmika w praktyce. Zastosowanie w terapii opóźnień w rozwoju mowy oraz w terapii dyslalii,
  • Dziecko z wadą słuchu w gabinecie logopedycznym,
  • Wczesna interwencja logopedyczna w gabinecie,
  • Diagnoza logopedyczna w praktyce – schemat dobrej diagnozy.

Karolina Skowrońska – logopeda, pedagog specjalny. 

Absolwentka studiów pedagogiki specjalnej, ze specjalnością logopedia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studiów magisterskich, kierunek: Logopedia ogólna i kliniczna na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Prowadzi terapię dzieci z: zaburzeniami artykulacyjnymi, opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualna, zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Pracuje także jako logopeda w przedszkolu.

Szkolenia, warsztaty

  • Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii – kinesitaping medyczny,
  • Nie patrzy nie mówi, nie słucha! Od czego zacząć? – diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych,
  • SENSO-PSOTY – zabawy wspomagające rozwój dziecka w oparciu o teorię SI,
  • Wczesna interwencja dzieci do 3 r.ż.

Jesteśmy grupą kompetentnych, dobranych terapeutów, którzy stale doskonalą swoje umiejętności i wykazują się zaangażowaniem.
Swoim podejściem i postawą staramy się wydobywać najlepsze cechy i motywować dzieci do pracy.
Nastawiamy się na współpracę z rodzicami i wymianę informacji, co stanowi niezbędny element całościowego podejścia do rozwoju i edukacji każdego dziecka. Budujemy relację która sprowadza się do odpowiedzi na pytanie:

Jak wspólnie możemy pomóc dziecku?

Facebook

YouTube