Specjaliści

Ewa Wojtyńska – neurologopeda, pedagog, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej®, terapeuta ręki. Dyrektor centrum.
Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją i dwujęzycznymi. W pracy wykorzystuje techniki Manualnego Torowania Głosek.
Pracuje również z dziećmi wymagającymi korekty wad wymowy oraz wsparcia edukacyjnego w rozwoju.
Szkolenia, warsztaty
- Terapia neurobiologiczna,
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
- Programowanie języka dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i alalią,
- Stymultacja mechanizmów lewopółkulowch – usprawnienie pracy lewej półkuli mózgu,
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
- Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera,
- Techniki terapeutyczne w pracy z osobami jąkającymi się,
- Dysfagia – objawy zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania,
- Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka,
- Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy – wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.,
- Metoda Krakowska® w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
- Diagnoza i terapia wad wymowy,
- Metody wywoływania głosek,
- Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa,
- Terapia ręki I i II stopnia,
- Test SON-R 2,5-7 badanie i interpretacja wyników,
- Warsztaty Manualnego Torowania Głosek (prowadząca Elżbieta Wianecka),
- Ile? Który? Ćwiczenia podstawowych umiejętności matematycznych przez działanie,
- Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF do diagnozy dzieci w wieku przedszkolnym. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka. Warsztaty z projektowaniem terapii słuchu fonemowego,
- Rozwijanie kompetencji matematycznych z wykorzystaniem systemu NUMICON.
Publikacje
- „Domino obrazkowe” w „Terapia logopedyczna dziecka w wieku szkolnym”, wyd. Raabe, Warszawa, 2013,
- „Zabawy obrazkami – pierwszy osobisty słownik dziecka” w „Gdy dziecko nie mówi”, wyd. Raabe, Warszawa, 2014.

Joanna Słupek – logopeda, filolog polski, licencjonowany terapeuta behawioralny (nr 266/T/2020), terapeuta ręki.
Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością logopedia Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie oraz studiów podyplomowych o kierunku Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią. W szczególny sposób interesuje się rozwojem systemu językowego osób ze spektrum autyzmu.
Pracuje także jako logopeda i terapeuta w przedszkolu integracyjnym.
Szkolenia, warsztaty
- Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy,
- Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, terapii i profilaktyce logopedycznej,
- Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się cz.1,
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce. Kurs 3-modułowy,
- Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci,
- PECS – poziom 1,
- Behawioralna analiza jezyka w intensywnej pracy terapeutycznej z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju,
- VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii,
- Terapia ręki I i II stopnia.

Agnieszka Piskowska – neurologopeda, pedagog, terapeuta ręki, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS.
Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy.
Pracuje również jako neurologopeda w szkole integracyjnej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Szkolenia, warsztaty
- Terapia neurobiologiczna,
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
- Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi,
- Dysleksja – zagrożenia, diagnoza i terapia w ujęciu Metody Krakowskiej®,
- Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa,
- Praca z dzieckiem autystycznym. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Warsztat praktyczny.
- Ćwiczenia funkcji słuchowych – rozwojowe programowanie terapii,
- Wykorzystanie metody verbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej,
- Makaton I stopnia,
- Integracja Sensoryczna – I i II stopień,
- Terapia ręki – I stopień,
- Mowa i komunikacja u osób z autyzmem,
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna,
- Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej,
- Jak wprowadzić komunikację pozawerbalną dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem? Różne systemy komunikacji AAC ze szczególnym naciskiem na piktogramy,
- Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak,
- Terapia manualna w logopedii.

Karolina Pelczarska – neurologopeda, audiolog, terapeuta ręki.
Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią, dysleksją.
Zajmuje się także grupowymi zajęciami z logorytmiki.
Pracuje również jako neurologopeda w ośrodku wczesnej interwencji.
Szkolenia, warsztaty
- Dysfagia w Pediatrii i Neonatologii,
- Neurorehabilitacja traktu ustno-twarzowego i staw skroniowo-żuchwowy,
- Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej,
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż,
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka,
- Nowe i stare zabawy muzyczno-ruchowe jako skuteczny środek terapii negatywnych emocji przedszkolaków,
- Logorytmika jako metoda terapii i profilaktyki logopedycznej – wersja rozszerzona,
- Zabawy i ćwiczenia wspierające funkcjonowanie ruchowo-sensoryczne dziecka z autyzmem,
- Pedagogika Marii Montessori. Rozwijanie potencjału człowieka założenia i sposoby realizacji,
- III Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Medycyna personalizowana „GENOM-CZŁOWIEK-ŚWIAT-ZAGROŻENIA”.

Kinga Rybińska – logopeda, filolog angielski, pedagog, terapeuta miofunkcjonalny.
Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami komunikacji językowej oraz artykulacyjnymi. Pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz z dziećmi i młodzieżą z wadami słuchu. Prowadzi terapię osób dorosłych w zakresie wad wymowy oraz emisji głosu.
Pracuje też jako logopeda w przedszkolu.
Szkolenia, warsztaty
- Staż logopedyczny w fundacji dla dzieci i dorosłych z autyzmem Synapsis,
- Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej,
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego,
- Sygmatyzm interdentalny – podejście holistyczne,
- Mowa bezdźwięczna w gabinecie logopedy,
- Metody terapeutyczne w dyslalii,
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem – Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego SYNAPSIS,
- Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych,
- AAC jako wsparcie mówienia,
- AAC w autyzmie,
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego,
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia,
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie (Ewelina Mendala Kwoczek),
- PECS – poziom 1 (Pyramid Educational Consultants).

Oliwia Szewczyk – logopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta miofunkcjonalny.
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy kierunek logopedia, ze specjalnością wczesna interwencja logopedyczna oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunek logopedia ogólna i kliniczna.
W trakcie specjalizacji z neurologopedii.
Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, niedosłuchem, alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualną.
Pracuje również jako logopeda w przedszkolu i żłobku.
Szkolenia, warsztaty
- Masaż logopedyczny od podstaw,
- Masaż sfery orofacjalnej,
- Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w pracy z ORM,
- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo-tonalnej,
- Standardy postępowania logopedyczno-pedagogicznego w przypadku dziecka z podejrzeniem opóźnionego rozwoju mowy,
- Innowacyjne metody pracy logopedycznej w zaburzeniach motoryki ustno-twarzowej,
- Kinesiotaping w Logopedii,
- Badanie słuchu w praktyce logopedy – odczytywanie wyników badań słuchu w dzieci,
- Logorytmika – ruch, słuch, słowo,
- Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi. Warsztat praktyczny
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie (Ewelina Mendala Kwoczek).

Malwina Butkiewicz – logopeda, terapeuta ręki.
Ukończyła logopedię ogólną i kliniczną na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zdobywała podczas praktyk w przedszkolach, szkole podstawowej, Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych oraz Centralnym Szpitalu Klinicznym UCK WUM.
Pracuje z dziećmi z: wadami wymowy, rozszczepem podniebienia, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, alalią, afazją, dwujęzycznymi.
Interesuje się rozwojem dziecka od narodzin w aspekcie logopedycznym. Posługuje się polskim językiem migowym.
Szkolenia, warsztaty
- Wspieranie rozwoju mowy dziecka od narodzin – profilaktyka zaburzeń oddychania, karmienia i mowy,
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza-terapia- masaż.

Patrycja Sudoł – logopeda, audiolog.
Ukończyła logopedię z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Odbyła liczne praktyki logopedyczne oraz pedagogiczne zarówno w przedszkolach, jak i szkołach (również tych, z oddziałami integracyjnymi).
Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, niedosłuchem, rozszczepem podniebienia, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, alalią, afazją, dwujęzycznymi oraz dysleksją.
Pracuje także jako logopeda w przedszkolu oraz w centrum wspomagania rozwoju.
Szkolenia, warsztaty
- Dyslalia,
- Opóźniony rozwój mowy.

Paula Wołosik – logopeda ogólny i kliniczny, nauczyciel języka polskiego, terapeuta ręki, certyfikowany trener umiejętności społecznych.
Ukończyła kierunek logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Ma doświadczenie w pracy zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi.
Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, niedosłuchem, alalią, afazją, dysleksją.
Szkolenia, warsztaty
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju,
- Diagnoza i terapia ręki I i II stopnia,
- Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart,
- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej.

Dominika Płaska – logopeda, pedagog, terapeuta pedagogiczny.
Ukończyła logopedię na Uczelni Społeczno-Medycznej w Warszawie, jest też absolwentką pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas studiów podyplomowych uzyskała również kwalifikacje Terapeuty Pedagogicznego.
Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, niedosłuchem, alalią, afazją, dysleksją.
Pracuje również jako logopeda w gabinecie terapii oraz terapeuta pedagogiczny w szkole podstawowej.
Szkolenia, warsztaty
- Jak sobie radzić z zachowaniami trudnymi u uczniów ze spektrum autyzmu?,
- Terapia pedagogiczna z pomysłem,
- Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD?,
- Gry w Edukacji.

Oliwia Hanc – logopeda, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny.
Ukończyła logopedię ze specjalnością nauczania dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie.
W pracy logopedycznej wykorzystuje wybrane elementy Metody Krakowskiej.
Pracuje z dziećmi z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dwujęzycznymi, alalią, afazją, dysleksją.
Pracuje również jako logopeda w przedszkolu integracyjnym.
Szkolenia, warsztaty
- Terapia miofunkcjonalna wg Anity Kittel,
- Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne,
- Terapia ręki.

Anna Ludwiczak – logopeda, pedagog, terapeuta ręki, trener Sensoplastyki.
Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie na kierunku pedagogika w zakresie wczesnoszkolna edukacja zintegrowana z pedagogiką przedszkolną i logopedią oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii w Instytucie Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dwujęzycznymi, alalią, afazją, dysleksją.
Pracuje także jako nauczyciel przedszkolny.
Szkolenia, warsztaty
- Logorytmika – ruch, słuch, słowo,
- Nauczanie polisensoryczne, czyli jak wykorzystać wszystkie zmysły przedszkolaka, aby stworzyć dziecku optymalne warunki do rozwoju,
- Afazja terapia dzieci z zaburzeniami mowy,
- Logopedyczne ABC, Logopedyczne badanie przesiewowe,
- Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna,
- Kolejność wywoływania głosek, Trzy szeregi,
- Rozpoznawanie wad wymowy u dzieci w wieku przedszkolnym,
- Trener 1 stopnia Sensoplastyki,
- Trening Umiejętności Społecznych – certyfikat nr 203/02/2018,
- Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
- Dziecko z autyzmem w wychowaniu przedszkolnym,
- Terapia Ręki I i II stopnia,
- CMC (Children Massaging Children) 4xD (dzieci Dzieciom Dar Dotyku).
Jesteśmy grupą kompetentnych, dobranych terapeutów, którzy stale doskonalą swoje umiejętności i wykazują się zaangażowaniem.
Swoim podejściem i postawą staramy się wydobywać najlepsze cechy i motywować dzieci do pracy.
Nastawiamy się na współpracę z rodzicami i wymianę informacji, co stanowi niezbędny element całościowego podejścia do rozwoju i edukacji każdego dziecka. Budujemy relację która sprowadza się do odpowiedzi na pytanie:
Jak wspólnie możemy pomóc dziecku?