Specjaliści

Ewa Wojtyńskaneurologopeda, pedagog, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej®, terapeuta ręki. Dyrektor centrum.

Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją i dwujęzycznymi. W pracy wykorzystuje techniki Manualnego Torowania Głosek.

Pracuje również z dziećmi wymagającymi korekty wad wymowy oraz wsparcia edukacyjnego w rozwoju.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia neurobiologiczna,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Programowanie języka dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i alalią,
  • Stymultacja mechanizmów lewopółkulowch – usprawnienie pracy lewej półkuli mózgu,
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera,
  • Techniki terapeutyczne w pracy z osobami jąkającymi się,
  • Dysfagia – objawy zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania,
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka,
  • Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy – wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.,
  • Metoda Krakowska® w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
  • Diagnoza i terapia wad wymowy,
  • Metody wywoływania głosek,
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa,
  • Terapia ręki I i II stopnia,
  • Test SON-R 2,5-7 badanie i interpretacja wyników,
  • Warsztaty Manualnego Torowania Głosek (prowadząca Elżbieta Wianecka),
  • Ile? Który? Ćwiczenia podstawowych umiejętności matematycznych przez działanie,
  • Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF do diagnozy dzieci w wieku przedszkolnym. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka. Warsztaty z projektowaniem terapii słuchu fonemowego,
  • Rozwijanie kompetencji matematycznych z wykorzystaniem systemu NUMICON.

Publikacje

  • „Domino obrazkowe” w „Terapia logopedyczna dziecka w wieku szkolnym”, wyd. Raabe, Warszawa, 2013,
  • „Zabawy obrazkami – pierwszy osobisty słownik dziecka” w „Gdy dziecko nie mówi”, wyd. Raabe, Warszawa, 2014.

Joanna Słupek

Joanna Słupeklogopeda, filolog polski, licencjonowany terapeuta behawioralny (nr 266/T/2020), terapeuta ręki.

Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością logopedia Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie oraz studiów podyplomowych o kierunku Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią. W szczególny sposób interesuje się rozwojem systemu językowego osób ze spektrum autyzmu.
Pracuje także jako logopeda i terapeuta w przedszkolu integracyjnym.

Szkolenia, warsztaty

  • Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy,
  • Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, terapii i profilaktyce logopedycznej,
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się cz.1,
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce. Kurs 3-modułowy,
  • Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci,
  • PECS – poziom 1,
  • Behawioralna analiza jezyka w intensywnej pracy terapeutycznej z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju,
  • VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii,
  • Terapia ręki I i II stopnia.

Agnieszka Piskowska

Agnieszka Piskowskaneurologopeda, pedagog, terapeuta ręki, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy.
Pracuje również jako neurologopeda w szkole integracyjnej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia neurobiologiczna,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi,
  • Dysleksja – zagrożenia, diagnoza i terapia w ujęciu Metody Krakowskiej®,
  • Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa,
  • Praca z dzieckiem autystycznym. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Warsztat praktyczny.
  • Ćwiczenia funkcji słuchowych – rozwojowe programowanie terapii,
  • Wykorzystanie metody verbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej,
  • Makaton I stopnia,
  • Integracja Sensoryczna – I i II stopień,
  • Terapia ręki – I stopień,
  • Mowa i komunikacja u osób z autyzmem,
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna,
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej,
  • Jak wprowadzić komunikację pozawerbalną dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem? Różne systemy komunikacji AAC ze szczególnym naciskiem na piktogramy,
  • Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak,
  • Terapia manualna w logopedii.

Karolina Pelczarska

Karolina Pelczarska – neurologopeda, audiolog, terapeuta ręki.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią, dysleksją.
Zajmuje się także grupowymi zajęciami z logorytmiki.
Pracuje również jako neurologopeda w ośrodku wczesnej interwencji.

Szkolenia, warsztaty

  • Dysfagia w Pediatrii i Neonatologii,
  • Neurorehabilitacja traktu ustno-twarzowego i staw skroniowo-żuchwowy,
  • Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej,
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż,
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka,
  • Nowe i stare zabawy muzyczno-ruchowe jako skuteczny środek terapii negatywnych emocji przedszkolaków,
  • Logorytmika jako metoda terapii i profilaktyki logopedycznej – wersja rozszerzona,
  • Zabawy i ćwiczenia wspierające funkcjonowanie ruchowo-sensoryczne dziecka z autyzmem,
  • Pedagogika Marii Montessori. Rozwijanie potencjału człowieka założenia i sposoby realizacji,
  • III Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Medycyna personalizowana „GENOM-CZŁOWIEK-ŚWIAT-ZAGROŻENIA”.

Kinga Rybińska

Kinga Rybińska logopeda, filolog angielski, pedagog.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami komunikacji językowej oraz artykulacyjnymi. Pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz z dziećmi i młodzieżą z wadami słuchu. Prowadzi terapię osób dorosłych w zakresie wad wymowy oraz emisji głosu.
Pracuje też jako logopeda w przedszkolu.

Szkolenia, warsztaty

  • Staż logopedyczny w fundacji dla dzieci i dorosłych z autyzmem Synapsis,
  • Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej,
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego,
  • Sygmatyzm interdentalny – podejście holistyczne,
  • Mowa bezdźwięczna w gabinecie logopedy,
  • Metody terapeutyczne w dyslalii,
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem – Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego SYNAPSIS,
  • Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych,
  • AAC jako wsparcie mówienia,
  • AAC w autyzmie,
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego,
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia,
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie (Ewelina Mendala Kwoczek),
  • PECS – poziom 1 (Pyramid Educational Consultants).

Oliwia Szewczyk

Oliwia Szewczyk – logopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej. 

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy kierunek logopedia, ze specjalnością wczesna interwencja logopedyczna oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunek logopedia ogólna i kliniczna.
W trakcie specjalizacji z neurologopedii.

Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, niedosłuchem, alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualną.
Pracuje również jako logopeda w przedszkolu i żłobku.

Szkolenia, warsztaty

  • Masaż logopedyczny od podstaw,
  • Masaż sfery orofacjalnej,
  • Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w pracy z ORM,
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo-tonalnej,
  • Standardy postępowania logopedyczno-pedagogicznego w przypadku dziecka z podejrzeniem opóźnionego rozwoju mowy,
  • Innowacyjne metody pracy logopedycznej w zaburzeniach motoryki ustno-twarzowej,
  • Kinesiotaping w Logopedii,
  • Badanie słuchu w praktyce logopedy – odczytywanie wyników badań słuchu w dzieci,
  • Logorytmika – ruch, słuch, słowo,
  • Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi. Warsztat praktyczny.

Malwina Butkiewicz

Malwina Butkiewicz – logopeda. 

Ukończyła logopedię ogólną i kliniczną na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zdobywała podczas praktyk w przedszkolach, szkole podstawowej, Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych oraz Centralnym Szpitalu Klinicznym UCK WUM.

Pracuje z dziećmi z: wadami wymowy, rozszczepem podniebienia, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, alalią, afazją,  dwujęzycznymi.
Interesuje się rozwojem dziecka od narodzin w aspekcie logopedycznym. Posługuje się polskim językiem migowym.

Szkolenia, warsztaty

  • Wspieranie rozwoju mowy dziecka od narodzin – profilaktyka zaburzeń oddychania, karmienia i mowy.

Patrycja Sudoł

Patrycja Sudoł – logopeda, audiolog. 

Ukończyła logopedię z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Odbyła liczne praktyki logopedyczne oraz pedagogiczne zarówno w przedszkolach, jak i szkołach (również tych, z oddziałami integracyjnymi).

Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, niedosłuchem, rozszczepem podniebienia, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, alalią, afazją, dwujęzycznymi oraz dysleksją.
Pracuje także jako logopeda w przedszkolu oraz w centrum wspomagania rozwoju.

Szkolenia, warsztaty

  • Dyslalia,
  • Opóźniony rozwój mowy.

Dorota Peczyńska

Dorota Peczyńska – logopeda, audiolog. 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim.
Doświadczenie zdobyła w placówkach oświatowych, poradniach oraz na oddziałach szpitalnych. Cały czas poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i kursach doszkalających.

Prowadzi terapię dzieci z: zaburzeniami artykulacji, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, niedosłuchem oraz zaburzeniami płynności mówienia (jąkanie, giełkot).
Pracuje również jako logopeda w niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Szkolenia, warsztaty

  • Certyfikat umiejętności praktycznych z zakresu audiologii,
  • ORM – autorska propozycja postępowania z dziećmi w wieku przedszkolnym,
  • Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej,
  • Metoda audytywno-werbalna w terapii dzieci z uszkodzonym słuchem.

Paula Wołosik – logopeda ogólny i kliniczny, nauczyciel języka polskiego, terapeuta ręki, certyfikowany trener umiejętności społecznych. 

Ukończyła kierunek logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Ma doświadczenie w pracy zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, niedosłuchem, alalią, afazją, dysleksją.

Szkolenia, warsztaty

  • Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju,
  • Diagnoza i terapia ręki I i II stopnia,
  • Intensywne nauczanie behawioralne na podstawie systemu kart,
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej.

Dominika Płaska

Dominika Płaska logopeda, pedagog, terapeuta pedagogiczny.

Ukończyła logopedię na Uczelni Społeczno-Medycznej w Warszawie, jest też absolwentką pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas studiów podyplomowych uzyskała również kwalifikacje Terapeuty Pedagogicznego.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, niedosłuchem, alalią, afazją, dysleksją.
Pracuje również jako logopeda w gabinecie terapii oraz terapeuta pedagogiczny w szkole podstawowej.

Szkolenia, warsztaty

  • Jak sobie radzić z zachowaniami trudnymi u uczniów ze spektrum autyzmu?,
  • Terapia pedagogiczna z pomysłem,
  • Jak rozbudzić motywację wewnętrzną dziecka z ASD?,
  • Gry w Edukacji.

Oliwia Hanc

Oliwia Hanc logopeda.

Ukończyła logopedię ze specjalnością nauczania dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie.
W pracy logopedycznej wykorzystuje wybrane elementy Metody Krakowskiej.

Pracuje z dziećmi z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dwujęzycznymi, alalią, afazją, dysleksją.
Pracuje również jako logopeda w przedszkolu integracyjnym.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia miofunkcjonalna wg Anity Kittel,
  • Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne.

Jagoda Kałużna

Jagoda Kałużna logopeda, terapeuta ręki.

Absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Pracuje z dziećmi z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, alalią, afazją, dysleksją.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza – terapia – masaż,
  • FTM – Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania dzieci od 4 roku życia z dyslalią obwodową),
  • Opóźniony rozwój mowy,
  • Integracja sensoryczna w logopedii.

Jesteśmy grupą kompetentnych, dobranych terapeutów, którzy stale doskonalą swoje umiejętności i wykazują się zaangażowaniem.
Swoim podejściem i postawą staramy się wydobywać najlepsze cechy i motywować dzieci do pracy.
Nastawiamy się na współpracę z rodzicami i wymianę informacji, co stanowi niezbędny element całościowego podejścia do rozwoju i edukacji każdego dziecka. Budujemy relację która sprowadza się do odpowiedzi na pytanie:

Jak wspólnie możemy pomóc dziecku?

Facebook

YouTube