Specjaliści

Ewa Wojtyńskaneurologopeda, logopeda, pedagog, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej®, terapeuta ręki. Dyrektor centrum.

Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją i dwujęzycznymi. W pracy wykorzystuje techniki Manualnego Torowania Głosek.

Pracuje również z dziećmi wymagającymi korekty wad wymowy oraz wsparcia edukacyjnego w rozwoju.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia neurobiologiczna,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Programowanie języka dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i alalią,
  • Stymultacja mechanizmów lewopółkulowch – usprawnienie pracy lewej półkuli mózgu,
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera,
  • Techniki terapeutyczne w pracy z osobami jąkającymi się,
  • Dysfagia – objawy zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania,
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka,
  • Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy – wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.,
  • Metoda Krakowska® w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
  • Diagnoza i terapia wad wymowy,
  • Metody wywoływania głosek,
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa,
  • Terapia ręki I i II stopnia,
  • Test SON-R 2,5-7 badanie i interpretacja wyników,
  • Warsztaty Manualnego Torowania Głosek (prowadząca Elżbieta Wianecka),
  • Ile? Który? Ćwiczenia podstawowych umiejętności matematycznych przez działanie,
  • Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF do diagnozy dzieci w wieku przedszkolnym. Ocena prawidłowego i zaburzonego słuchu fonemowego dziecka. Warsztaty z projektowaniem terapii słuchu fonemowego,
  • Rozwijanie kompetencji matematycznych z wykorzystaniem systemu NUMICON.

Publikacje

  • „Domino obrazkowe” w „Terapia logopedyczna dziecka w wieku szkolnym”, wyd. Raabe, Warszawa, 2013,
  • „Zabawy obrazkami – pierwszy osobisty słownik dziecka” w „Gdy dziecko nie mówi”, wyd. Raabe, Warszawa, 2014.

Joanna Słupek logopeda, filolog polski, licencjonowany terapeuta behawioralny (nr 266/T/2020), terapeuta ręki. Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością logopedia Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie oraz studiów podyplomowych o kierunku Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Prowadzi terapię dzieci z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią. W szczególny sposób interesuje się rozwojem systemu językowego osób ze spektrum autyzmu.
Pracuje także jako logopeda i terapeuta w przedszkolu integracyjnym.

Szkolenia, warsztaty

  • Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy,
  • Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, terapii i profilaktyce logopedycznej,
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się cz.1,
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce. Kurs 3-modułowy,
  • Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci,
  • PECS – poziom 1,
  • Behawioralna analiza jezyka w intensywnej pracy terapeutycznej z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju,
  • VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii,
  • Terapia ręki I i II stopnia.

Agnieszka Piskowska

Agnieszka Piskowskaneurologopeda, logopeda, pedagog, terapeuta ręki, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dysleksją, wadami wymowy.
Pracuje również jako neurologopeda w szkole integracyjnej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Szkolenia, warsztaty

  • Terapia neurobiologiczna,
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi,
  • Dysleksja – zagrożenia, diagnoza i terapia w ujęciu Metody Krakowskiej®,
  • Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa,
  • Praca z dzieckiem autystycznym. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Warsztat praktyczny.
  • Ćwiczenia funkcji słuchowych – rozwojowe programowanie terapii,
  • Wykorzystanie metody verbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej,
  • Makaton I stopnia,
  • Integracja Sensoryczna – I i II stopień,
  • Terapia ręki – I stopień,
  • Mowa i komunikacja u osób z autyzmem,
  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna,
  • Neurofizjologiczne podstawy Integracji Sensorycznej,
  • Jak wprowadzić komunikację pozawerbalną dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, autyzmem? Różne systemy komunikacji AAC ze szczególnym naciskiem na piktogramy,
  • Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak,
  • Terapia manualna w logopedii.

Karolina Pelczarska – neurologopeda, logopeda, audiolog, terapeuta ręki.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z: opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, alalią, afazją, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, dyslalią, dysleksją.
Zajmuje się także grupowymi zajęciami z logorytmiki.
Pracuje również jako neurologopeda w ośrodku wczesnej interwencji.

Szkolenia, warsztaty

  • Dysfagia w Pediatrii i Neonatologii,
  • Neurorehabilitacja traktu ustno-twarzowego i staw skroniowo-żuchwowy,
  • Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej,
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż,
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka,
  • Nowe i stare zabawy muzyczno-ruchowe jako skuteczny środek terapii negatywnych emocji przedszkolaków,
  • Logorytmika jako metoda terapii i profilaktyki logopedycznej – wersja rozszerzona,
  • Zabawy i ćwiczenia wspierające funkcjonowanie ruchowo-sensoryczne dziecka z autyzmem,
  • Pedagogika Marii Montessori. Rozwijanie potencjału człowieka założenia i sposoby realizacji,
  • III Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Medycyna personalizowana „GENOM-CZŁOWIEK-ŚWIAT-ZAGROŻENIA”.

Kinga Rybińska

Kinga Rybińska logopeda, filolog angielski, pedagog.

Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami komunikacji językowej oraz artykulacyjnymi. Pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz z dziećmi i młodzieżą z wadami słuchu. Prowadzi terapię osób dorosłych w zakresie wad wymowy oraz emisji głosu.
Pracuje też jako logopeda w przedszkolu.

Szkolenia, warsztaty

  • Staż logopedyczny w fundacji dla dzieci i dorosłych z autyzmem Synapsis,
  • Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej,
  • Orm vs. afazja,
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego,
  • Sygmatyzm interdentalny – podejście holistyczne,
  • Diagnoza logopedyczna w gabinecie – schemat diagnozy,
  • Mowa bezdźwięczna w gabinecie logopedy,
  • Metody terapeutyczne w dyslalii.

Monika Zalewska – logopeda, filolog polski, terapeuta ręki.

Absolwentka studiów na Wydziale Polonistyki ze specjalnością logopedyczną oraz językoznawstwa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła również Pomagisterskie Studium Logopedyczne na Wydziale SWPS w Warszawie. W trakcie specjalizacji z neurologopedii.

Prowadzi terapię dzieci z: zaburzeniami artykulacyjnymi, opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, jąkaniem, mutyzmem wybiórczym oraz dysleksją.
Pracuje również jako logopeda oraz nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi.

Szkolenia, warsztaty

  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®,
  • Trening Umiejętności Społecznych,
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż,
  • Masaż logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne,
  • Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne,
  • Efektywne metody wywoływania głosek,
  • Zaburzenia w komunikowaniu się – aktualne trendy w diagnozie i terapii,
  • Praca z mutyzmem wybiórczym,
  • Logorytmika w praktyce. Zastosowanie w terapii opóźnień w rozwoju mowy oraz w terapii dyslalii,
  • Dziecko z wadą słuchu w gabinecie logopedycznym,
  • Wczesna interwencja logopedyczna w gabinecie,
  • Diagnoza logopedyczna w praktyce – schemat dobrej diagnozy.

Oliwia Szewczyk – logopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej. 

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy kierunek logopedia, ze specjalnością wczesna interwencja logopedyczna oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunek logopedia ogólna i kliniczna.
W trakcie specjalizacji z neurologopedii.

Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, niedosłuchem, alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualną.
Pracuje również jako logopeda w przedszkolu i żłobku.

Szkolenia, warsztaty

  • Masaż logopedyczny od podstaw,
  • Masaż sfery orofacjalnej,
  • Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w pracy z ORM,
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo-tonalnej,
  • Standardy postępowania logopedyczno-pedagogicznego w przypadku dziecka z podejrzeniem opóźnionego rozwoju mowy,
  • Innowacyjne metody pracy logopedycznej w zaburzeniach motoryki ustno-twarzowej,
  • Kinesiotaping w Logopedii,
  • Badanie słuchu w praktyce logopedy – odczytywanie wyników badań słuchu w dzieci,
  • Logorytmika – ruch, słuch, słowo.

Adrianna Malisz

Adrianna Malisz – logopeda, pedagog. 

Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, niedosłuchem, alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualną oraz dysleksją.
Pracuje również jako logopeda w przedszkolu terapeutycznym.
W trakcie specjalizacji z neurologopedii.

Szkolenia, warsztaty

  • Kształtowanie mowy i języka u dzieci z autyzmem, afazją i ORM,
  • Dziecko z autyzmem – dziecko neurotypowe, analiza porównawcza rozwoju komunikacji punktem wyjścia do oddziaływań terapeutycznych,
  • Webinar: Straszny rabarbar?! O terapii rotacyzmu – edycja 2,
  • Lewa półkuka mózgu – jej istota dla rozwoju i strategie terapeutyczne.

Malwina Bitkiewicz

Malwina Butkiewicz – logopeda. 

Ukończyła logopedię ogólną i kliniczną na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zdobywała podczas praktyk w przedszkolach, szkole podstawowej, Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych oraz Centralnym Szpitalu Klinicznym UCK WUM.

Pracuje z dziećmi z: wadami wymowy, rozszczepem podniebienia, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, alalią, afazją,  dwujęzycznymi.
Interesuje się rozwojem dziecka od narodzin w aspekcie logopedycznym. Posługuje się polskim językiem migowym.

Szkolenia, warsztaty

  • Wspieranie rozwoju mowy dziecka od narodzin – profilaktyka zaburzeń oddychania, karmienia i mowy.

Patrycja Sudoł – logopeda, audiolog. 

Ukończyła logopedię z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Odbyła liczne praktyki logopedyczne oraz pedagogiczne zarówno w przedszkolach, jak i szkołach (również tych, z oddziałami integracyjnymi).

Prowadzi terapię dzieci z: wadami wymowy, niedosłuchem, rozszczepem podniebienia, opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, alalią, afazją, dwujęzycznymi oraz dysleksją.
Pracuje także jako logopeda w przedszkolu oraz w centrum wspomagania rozwoju.

Szkolenia, warsztaty

  • Dyslalia,
  • Opóźniony rozwój mowy.

Dorota Peczyńska – logopeda, audiolog. 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim.
Doświadczenie zdobyła w placówkach oświatowych, poradniach oraz na oddziałach szpitalnych. Cały czas poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i kursach doszkalających.

Prowadzi terapię dzieci z: zaburzeniami artykulacji, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, niedosłuchem oraz zaburzeniami płynności mówienia (jąkanie, giełkot).
Pracuje również jako logopeda w niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Szkolenia, warsztaty

  • Certyfikat umiejętności praktycznych z zakresu audiologii,
  • ORM – autorska propozycja postępowania z dziećmi w wieku przedszkolnym,
  • Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej,
  • Metoda audytywno-werbalna w terapii dzieci z uszkodzonym słuchem.

Jesteśmy grupą kompetentnych, dobranych terapeutów, którzy stale doskonalą swoje umiejętności i wykazują się zaangażowaniem.
Swoim podejściem i postawą staramy się wydobywać najlepsze cechy i motywować dzieci do pracy.
Nastawiamy się na współpracę z rodzicami i wymianę informacji, co stanowi niezbędny element całościowego podejścia do rozwoju i edukacji każdego dziecka. Budujemy relację która sprowadza się do odpowiedzi na pytanie:

Jak wspólnie możemy pomóc dziecku?

Facebook

YouTube